استیل چیست

استیل و موارد کاربرد استیل برای دکوراسیون در دنیای امروزی نقش برازنده ای در زندگی مدرن، علی الخصوص در کشورهای توسعه یافته که کاربرد وسیعی دارد.  برای اینکه بدانید استیل چیست و موارد کاربرد آن در دکوراسیون چیست، باید ابتدا استیل را بشناسید و بعد موارد کابرد آن را بشناسید. در زیر به بطور مفصل به معرفی استیل و دکوراسیون میپردازیم.

استیل، آهن و سایر فلزات و آلیاژها به طور سنتی در ساخت و سازهای صنعتی و تجاری استفاده می شود. با این حال، با استفاده متوسط ​​و معقول و در ترکیب با سایر بافت ها و متریال ها، اقلام استیلی نیز به کرات در طراحی داخلی یافت می شوند. نگاه دقیق تر نشان می دهد که این عمل به چندین قرن پیش باز می گردد.

به سختی کسی می تواند سال یا حتی قرن ظهور اولین وسایل تزئینی آهنی را بگوید. در دوران شوالیه ها، هیچ قلعه قرون وسطایی نمی توانست بدون آنها کار کند. آهنگران رنده های فرفورژه برای شومینه ها، لولاها و میله های قفل درها و براق آلات مبلمان چوبی می ساختند. با این حال، بیشتر آنها در آن زمان کاربردهای صرفاً سودمند داشتند. علاوه بر این، زره‌های شوالیه‌ها، شمشیرهای درخشان و سپرهای پرچینی که دیوارهای آن قلعه‌ها را زینت می‌دادند، ممکن است به‌خوبی به عنوان تزئینات استیلی قرون وسطایی طبقه ‌بندی شوند.

امروز اوضاع خیلی فرق کرده است. البته موارد بسیار کاربردی مانند سینک‌های استیل ضد زنگ یا یخچال‌هایی با قسمت جلویی نیز وجود دارد که ظاهری از جنس استیل  می‌دهد. اما از استیل و سایر فلزات بیشتر برای تزئین استفاده می شود.

 

استیل در طراحی داخلی: دکوراسیون، مبلمان و عناصر ساختاری

در مد امروزی استفاده گسترده از فلز برای دکوراسیون داخلی در ارتباط با سبک پیشرفته در طراحی و معماری آغاز شد. در دهه ۱۹۷۰ آغاز شد و در دهه ۱۹۸۰ به اوج خود رسید. این سبک به دلیل کاربردی بودن و داشتن استعداد تزئینی بیش از حد شناخته شده است. این امر منجر به استفاده گسترده از شیشه، پلیمرها، سطوح روکش کروم و استیل شد. در واقع، استفاده از استیل در طراحی داخلی به جای سایر مواد، مزایای بسیاری دارد، از جمله ، استحکام و دوام.

استیل برای فضای داخلی نه تنها به دلیل ویژگی های بصری آن استفاده می شود. چندین خاصیت مفید دیگر نیز دارد:

استیل باعث کاهش هزینه ها می شود

استحکام استیل به عناصر داخلی اجازه می دهد تا بارهای زیاد را تحمل کنند

مقاومت استیل در برابر رطوبت از تغییر رنگ جلوگیری می کند

سطوح استیلی به راحتی نگهداری و تمیز می شوند

سطوح استیلی سازگار با محیط زیست و ضد حساسیت هستند که از رشد کپک، باکتری و قارچ جلوگیری می کند.

استیل سازگاری خوبی با سایر مواد (چوب، شیشه، منسوجات، سنگ و غیره) دارد.

احتمالاً زیباترین فلز برای دکوراسیون استیل می باشد. شکل‌پذیری استیل این امکان را میدهد که  مبلمان سبک و مستحکم ساخته شود. صندلی تولید شده با استفاده از این فرآیند می تواند بار تا ۲ تن را تحمل کند.  امروزه دستگاه های مختلف ساخت وسایل فلزی از جمله استیل با پیشرفته ترین امکانات ساخته شده و کارکرد صنعتی بالایی دارند. طراحان بر این باورند که این فناوری با تولید وسایل استیلی زیبا در نهایت می تواند برای کاربردهای دکوری و زیبایی بخشی خانه ها، ساختمانها و سایر موارد صنعت ساخت و ساز استفاده وسیعی داشته باشد.

در سالهای اخیر کشورهای توسعه یافته با تولید دستگاه های مدرن توانستند دراین عرصه پیشگام باشند که نمونه های ساخت وسایل تزئینی و دکوری در سازه ها برج ها و ساختمانهای بلند آنها دیده میشود. این پایان کار نیست بلکه دانشمندان و طراحان به مرور زمان با تولید و طراحی دستگاه های مدرن تر زمینه را برای توسعه بیشتر این صنعت فراهم میکنند.

تا اینجا ما متوجه شدیم که استیل چیست و چه مزایایی برای طراحی دکوراسیون و حتی امنیت دارد

شرکت رخسار استیل: شرکت رخسار استیل با سابقه بیش از یک و نیم دهه تجربه یکی از بزرگ ترین شرکت ها در زمینه دکوراسیون استیل در کشور ایران است که با داشتن تیم مجرب و متخصص در زمینه فعالیت های استیل کاری از جمله: برش کاری، خم کاری، کاور، سازه، سری کاری، ساخت انواع سازه های استیل  کلاف استیل ، حفاظ بانکی و… فعالیت گسترده ای دارد و بزرگترین پروژه های استیل کاری از جمله بیمارستان های معتبر و مشهور، شرکت های بزرگ از جمله شرکت همراه اول، شرکت شاپرک، برج ها و ساختمان های نامدار در سرتاسر ایران را انجام داده است و خوشبختانه با بهترین تیم کاری بهترین تجربه را کسب کرده و هرنوع خدمات نصب استیل کاری را انجام میدهد. این شرکت در زمینه های مختلفی فعالیت های استیل کاری را با بهره وری بالا انجام داده و در خدمت همشهریان عزیز ایران میباشد.

 

استیل چیست؟

استیل چیست و چه مزایایی دارد؟

استیل چیست استیل و موارد کاربرد استیل برای دکوراسیون در دنیای امروزی نقش برازنده ای در زندگی مدرن،